Címkék

advent (7) decoupage (15) kávéfestés (8) keresztszem (95) kert (35) kirándulás (95) makramé (6) ősz (26) szobor (17) tél (14) transzferálás (3) varrás (16)

2020. január 5., vasárnap

Párisi Udvar-álom luxuskivitelben

A tematikus városnéző séták közül most a Párisi udvar épületbejárását választottam.
Lenyűgöző látvány kívülről és belülről is.




 

 

 

 




Voltak olyan helyek, ahol sajnos nem engedték meg a fényképezést. Ezekről találtam képeket a neten.

Lift a lépcsőházban Zsolnay kerámiával: 

 forrás: roadster.hu

 forrás: mellowmoodhotels.com

Poligon udvar: 

forrás: net.cib.hu

forrás: trawellermade.com


1 megjegyzés:

  1. Kedves Erika,én vagyok az,aki érdeklődtem a keresztszemes virágok mintája iránt.
    Megköszönném,ha átküldenéd emailben nekem:
    email címem:judivan70@gmail.com
    Köszönöm szépen előre is.
    Üdvözlettel,
    Judith

    VálaszTörlés