Címkék

advent (7) decoupage (15) kávéfestés (8) keresztszem (95) kert (35) kirándulás (94) makramé (6) ősz (26) szobor (17) tél (14) transzferálás (3) varrás (16)

2020. július 26., vasárnap

Retró ruhából köntös

Hónapok óta keresek már köntöst az interneten. Vagy túl drága, vagy rövid, vagy elfogyott már, amelyik nagyon tetszett. 
Tegnap este eszembe jutott, hogy a 91 éves nagynéném tavaly nekem ajándékozta az egyik háziruháját, amit fiatalabb korában hordott. Nem bolti, házilag lett varrva. És igazi RETRÓmintás. 

Négy apró változtatással alakítottam át köntössé ma reggel:
- 1. sárga gomb
- 2. zöld gomb
- 3. gumi
- 4. öv

Ilyen lett:
 

Képek az eredeti ruháról:

 

 

Átalakítás:

Gumi került a belsejébe, hogy rögítse a derekamon a gombot.

 
A felső gombot lecseréltem sárgára, az egyik zsebre pedig zöld gombot varrtam az átlapolás miatt.

 
Így már karcsúsított lett a fazonja.

Egy fonott övvel dobtam fel, ami szintén RETRÓ,  apa szőtte egy Ezermester újságból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése